Welkom

Beste bezoekers,


Soms willen jullie wel eens een vlieg zijn in de klas van jullie kleuter, en dat gevoel wil ik jullie een klein beetje geven via deze blog.

Ik wil jullie op deze blog een kijk geven in onze klas, waar jullie kleuter zich een hele dag bezighoudt en over wat hij/zij allemaal leert. Veel kijkplezier!


Juf Ines

woensdag 22 april 2020

Foto's woensdag 22 april

Ik kreeg enkele foto's van de verjaardag van Aymeric. Zo te zien had hij toch een leuke dag:



Ondertussen kreeg ik van Dhiraan en Tess nog een tekening. Heel lief! Bedankt hiervoor 💗:


Het tekendictee leek bij velen goed te lukken:







En van Tess kreeg ik nog een tekening die ze maakte bij haar onthaal:
Tess ging al aan de slag met oefeningen van juf Inneke:




Ook Souleyman heeft al flink gewerkt:




Souleyman maakte ook een tekening voor Aymeric, omdat hij hem zo hard mist:



Tijdens de livesessie van vandaag zongen we een liedje voor de jarige Maryam. Geniet nog van jouw verjaardag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten