Welkom

Beste bezoekers,


Soms willen jullie wel eens een vlieg zijn in de klas van jullie kleuter, en dat gevoel wil ik jullie een klein beetje geven via deze blog.

Ik wil jullie op deze blog een kijk geven in onze klas, waar jullie kleuter zich een hele dag bezighoudt en over wat hij/zij allemaal leert. Veel kijkplezier!


Juf Ines

woensdag 22 april 2020

Achtergrondgeluiden tijdens Smartschool Live

Beste ouder(s),

Tijdens onze livesessies op Smartschool merken we vaak storende achtergrondgeluiden op. Dit is niet leuk voor mij en voor de kleuters. Hierdoor begrijpen wij elkaar heel moeilijk.



Ik doe daarom nog eens een oproep om achtergrondgeluiden zoveel mogelijk te beperken of eventueel de microfoon uit te schakelen. Vanaf morgen zal ik de microfoon uitschakelen bij kleuters waar storende geluiden aanwezig zijn.

Groetjes,

juf Ines

Geen opmerkingen:

Een reactie posten