Welkom

Beste bezoekers,


Soms willen jullie wel eens een vlieg zijn in de klas van jullie kleuter, en dat gevoel wil ik jullie een klein beetje geven via deze blog.

Ik wil jullie op deze blog een kijk geven in onze klas, waar jullie kleuter zich een hele dag bezighoudt en over wat hij/zij allemaal leert. Veel kijkplezier!


Juf Ines

dinsdag 24 oktober 2017

Afgestudeerd!

Beste lezers,

Eind juni 2017 studeerde ik af als kleuterjuf. Een hoofdstuk werd afgesloten en ik kon aan een nieuw beginnen.

Ik voelde mij klaar om in het werkveld te stappen en begon reeds in mei met het schrijven van sollicitatiebrieven. Na (voor mij) lang wachten, kreeg ik eind augustus telefoon. Op 1 september startte ik in de tweede kleuterklas. Het opdoen van ervaringen kon beginnen. Op 5 oktober, dag van de leerkracht, volgde ook nog onze proclamatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten