Welkom

Beste bezoekers,


Soms willen jullie wel eens een vlieg zijn in de klas van jullie kleuter, en dat gevoel wil ik jullie een klein beetje geven via deze blog.

Ik wil jullie op deze blog een kijk geven in onze klas, waar jullie kleuter zich een hele dag bezighoudt en over wat hij/zij allemaal leert. Veel kijkplezier!


Juf Ines

zaterdag 15 september 2018

Thema Dinosaurussen (21 mei - 1 juni 2018)

Omdat er heel wat kleuters grote interesse toonden in dino's, wou ik hen wat extra informatie bijbrengen. Vandaar dit thema. 

Afbeeldingsresultaat voor dino's

Ik leerde de kleuters enkele soorten kennen en herkennen. Ik liet ze zelf archeoloog spelen. De kleuters mochten dinoverhalen naspelen. Ze leerden wat een dinosaurus lekker vond en hoe ze gestorven zijn. We sloten het thema af met een schrijfdans over de vulkaan.

Tijdens dit thema vierden we ook de verjaardag van Chris en trakteerde Lara voor de geboorte van haar broertje.

De kleuters hadden veel te doen, want zij moesten ook nog knutselen voor de Zomerbabbel.

De foto's zijn te bekijken in het gedeeld album. Klik daarvoor hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten